onsdag 9 oktober 2013

Jippy! Gamla kläder passar igen.

Jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att köpa kläder till mig själv. Handla till barnen är en annan grej, särskilt om det är halvareapriset, då kan det vara riktigt kul!

När jag var yngre gillade jag att shoppa, men nu för tiden är det alltid en stressad upplevelse eftersom man antingen har med sig minst ett barn med sig eller känner sig stressad att komma hem så fort som möjligt eftersom maken sitter hemma och väntar med alla barnen.

Under sista graviditeten gick jag upp 18 kg. Lillprinsen är nu dryga halvåret. Jag har gått ner 17 kg igen och tror att det sista kilot ryker när jag slutar amma. Efter att i flera veckor har alternerat mellan två par byxor och fåtalet tröjor vågade jag mig i helgen ut till förrådet och tog fram en låda med kläder som jag sorterade ut i början av graviditeten för att de redan hade blivit för trånga. Gissa om jag blev överlycklig när de passade igen. En hel låda med "nya" kläder som jag inte måste betala ett öre för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar