onsdag 2 oktober 2013

Sparat in på tidningen

Igår fick vi för första gången på många år ingen tidning. Under min graviditet var en av de saker jag längtade efter att sitta i lugn och ro på morgonen och läsa tidningen istället för en snabbis på kvällen innan den åkte ner i pappersåtervinningen. Nu när jag väl är föräldraledig och egentligen har gott om tid, tycker jag inte det ger den njutningen jag trodde. Istället njuter jag av att se mer pengar på mitt sparkonto. Dessutom har jag upptäckt att det mesta ändå står på dagstidningarnas hemsidor.

Prenumererar ni på dagstidningar?

1 kommentar:

  1. Nej det gör vi inte. Vi har bott i lgh och vår hund skäller på den på natten när den kommer så vi valde för två år sedan att inte ha kvar den. Nu flyttar vi till hus om en vecka, men jag tror ändå inte att vi kommer starta prenumerationen. Kan ju läsa på internet!

    http://josefinaelma.blogg.se/

    SvaraRadera